Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg under oktober 2008

Av Milla - 13 oktober 2008 11:53

Maskrosbarn- Barn/Ungd som överlever med all odds emot sig.


Många barn/ungdomar kommer eller lever under/i trasiga förhållanden,dom som kämpar för att fortfarande orka stå kvar och respektera sig själv och lära sig och dra nytta av det man varit med om, dom som inte orkar kämpa och är på väg att ge upp, för dom som inte orkade och föll.


Ordet är RESPEKT

Av Milla - 13 oktober 2008 09:31

Är det ett skämt eller ?


Lätt att lita på någon som konstant har händerna i andra killar byxor :s

Och att hon sen spelar förvånad övet att hennes "kille"inte litar på henne :o


 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article3518939.ab

Av Milla - 13 oktober 2008 08:29

Jag älskar mina barn över allt annat ,men förra veckan va ruskigt tung med på tok för llite sömn  dvs trött mamma. Gick upp och la mig på soffan så soulmate fick sova i lugn och ro och så jag slapp spinga upp och ner hela tiden iom att Tim hade många vakenperioder pga magen stackarn :(


liam sover hela nätterna som vanligt och Linn en gång varje natt då hon vill kärlekstanka med pappa brevid hihi det får man


Dom åker till sin pappa i dag och jag tycker faktiskt att det ska bli skönt att få vara bara med mig och älskling sova, mysa, festa lite kanske hihi


Men i morgon så saknar jag väl barnen så att jag dör haha lätt att va kaxig i dag ;)


Ska äta frukost nu och titta på en film Impact point hetern den på datorn :p sen ska jag fortsätta rensa i lägenheten :s *boring*


Vad ska ni hitta på i dag då ??


So long suckers ;)

Av Milla - 12 oktober 2008 22:54

Jag har fortfarande humor hmm tror jag :s


DET ÄR GOTT ATT VARA KVINNA.

1. Vetenskap bevisar att män har tunnelseende och att det är därför vi så tydligt ser då dom spanar in andra kvinnor hm dom måste vrida på huvudet. (Tur att man är kvinna ;) )

2. VI KAN SKRÄMMA MANLIGA CHEFER MED MYSTISKA GYNEKOLOGISKA PROBLEM & URSÄKTER. ( Man kan ju ställa sig frågan om dom fortfarande blir skrämda av det 2008 ?.S)

3. TAXIBILAR STANNAR FÖR OSS. (Gör dom ??)

4. VI SER INTE UT SOM GRODOR I EN MIXER NÄR VI DANSAR....... ( Ja allt e ju relativt)

5. VI BEHÖVER INTE FJÄRTA FÖR ATT ROA OSS SJÄLVA. (Men hallå som om att alla killar håller på så skärpning)

6. OM VI GLÖMMER ATT RAKA OSS, ÄR DET INGEN SOM BEHÖVER FÅ VETA. ( Förmodligen är det någon somfår reda på det *gaah* det vore väl skamligt :S)

7. VI GRATULERAR VÅR KOLLEGA UTAN ATT NÅGONSIN RÖRA HENNES RUMPA. (Säkert. du vet låten i kissed a girl, just det sug på den *grrr*)

8. VI BEHÖVER ALDRIG GRÄVA I FICKORNA FÖR ATT FÖRSÄKRA OSS OM ATT ALLT ÄR KVAR. (Vems fickor :o :s) 

9. VI HAR FÖRMÅGA ATT KUNNA KLÄ OSS SJÄLVA. (Bara för att vi måste)

10. VI KAN PRATA MED DET MOTSATTA KÖNET UTAN ATT VARA TVUNGEN ATT FÖRESTÄLLA OSS DEM NAKNA. (Kan vi :s)

11. OM VI GIFTER OSS MED NÅGON SOM ÄR 20 ÅR YNGRE, SÅ ÄR VI I ALLA FALL MEDVETEN OM ATT VI UPPFATTAS SOM IDIOTER. ( Eller är vi det :s ? )

12. VI KOMMER ALDRIG ATT ÅNGRA ATT VI TAGIT HÅL I ÖRONEN. (Förmodligen inte ;) )

13. DET ÄR STUNDER DÅ CHOKLAD VERKLIGEN KAN LÖSA ALLA ENS PROBLEM. ( Kexchoklad & polly va namnen ;) )             

14. VI KAN FÄLLA KOMMENTARER OM HUR OTROLIGT DUMMA MÄN ÄR UTAN PROBLEM I DERAS NÄRVARO - FÖR DE LYSSNAR JU ÄNDÅ INTE.( Sorry killar men vetenskap bevisar att ni till största del att ni bara hör & inte lyssnar. Kan bara påpeka att höra & lyssna INTE är samma sak ;)) Visst det finns alltid undantag :p)

Sov gott alla bloggers hoppas på en bättre bloggvecka nu from i morgon


Av Milla - 11 oktober 2008 23:02

Så less och trött orkar inte ens blogga *blää*


Förlåt om jag inte svarat på alla underbara kommentarer har verkligen varken haft ork eller tid så mycket med barnen & med min värk, tur att det går i perioder.



Sov gott alla bloggers kramisar

Av Milla - 10 oktober 2008 08:17

Godmorgon alla tröttmössor där ute hihi.

 Fick sova länge för barnen i dag, vi sov ända till strax innan 08 haha hm har typ hänt att dom sovit så länge kanske 5 gånger på mer än 4 år haha gud så skönt ;)


Snart blir det mysfrukost med nybakta scones för det är så gott.

Lägger in en länkpå receptet för den som vill ha lite gott


frokostbröd :phttp://www.scones.se/klassiska-scones





So long suckers and blogger´s ;)



Av Milla - 9 oktober 2008 22:34

Hon är ju galet het här ;) eller vad tycker du ????





http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article3497476.ab

Sex
Av Milla - 9 oktober 2008 08:45

Bor bara ute i huset spenderar inte en dag i lägenheten föruton då jag städar å rensar skit hehe  sen i somras jätteskönt verkligen.

När jag hade barnen så bodde vi ända fram tills i somras må-fre i lägenheten sen helgerna ute med Per och Linn Älskar dig Per. 

Från Juni månad bor vi bara ute i huset och gick bara till lägenheten om vi behövde nåt utöver det vardagliga som behövs resten har vi ju redan tagit med oss *asg*


Lägenheten var svårsåld under våren sommaren pga räntehöjningrna, men nu e den defenitivt såld iaf haha.

Onödigt att stå och betala hyra ett halvår på en lägenhet som man inte ens bor i jaja


Om jag bara kunde få slippa få städa och packa saker haha verkligen inte skoj, någon frivillig kanske ??


Har nästan sålt bort all grejer nu vem behöver dubletter? arton tv apparater och två dubbelsängar haha näe bort med allt *L*

En kille komoch köpte och hämtade bokhyllorna i dag hihi, pengar älskling vad ska vi hitta på ??


Hur mycket skräp kan man egentligen ha :o, jag fattar inte vart allt kommer i från :s ?

kom precis från konsum, va tvungen att köpa frukost haha har ju ingenting här iom att jag bor i huset *jippi*


Verkligen skönt att bo i hus, sån frihet, naturen. Barnen älskar det och man kan släppa ut dom själva,dom lär sig ta ansvar på ett annat sätt dom man inte är med har jag märkt, lär sig att lösa egna konflikter etc *underbart*


Nä ush nu måste jag fortsätta städa *grina* vill inte, vill inte :(

iofs så e det ju skönt då det är klart hihi


Lägger ut en bild på mina smycken också :)


Ha en bra dag alla bloggers ;)  Love u soulmate pussa

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards