Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg under oktober 2008

Av Milla - 6 oktober 2008 20:45

Som nalle Puh säger " Man är aldrig nere med en ballong"


Hihi nu har jag fått hem mina och Pers dotra, älskade barn för den här veckan *L* underbart mysigt.

Hämtade dom på dagis tidigt och åkte ner på stan shoppade lite barnböcker sen åt vi på max och bara myste :p tills Per slutade ;)


Nu ligger dom och sussar så gott i sina sängar så jag passa på att blogga lite grann *L* Innan det blir mys med älskling hihi


För den som inte vet så är jag heltokig i komikern Björn Gustavsson så jag lägger in ett klipp från youtube haha kunde inte låta bli :p


 Vad har ni hittat på i dag då ??

Av Milla - 6 oktober 2008 12:47

Så nu har jag sett filmen klar ush så tragiskt med otrohet hmm det va det filmen handlade om.


Jag kräks bara jag hör ordet otrohet ja ush nu började jag må illa.

Förstår inte hur man ens kan tänka tanken då man älskar en annan :( Men sånt vet nog bara den som blivit utsatt för det, så knäckande :(  



Jag är en djävul utan vingar min uppgift är att le ;)

Av Milla - 6 oktober 2008 11:01

Sov gott i natt *skönt* har vaknat för en timme sen och ska nu äta lite mackor och titta på en svensk film som heter " Himlens hjärta" som sägs ska vara stark, då måste jag ju se den för jag laddade ner den i går :p


Sen ska jag åka buss in till stan och hämta mina bustroll på dagis, har längtat efter dom så mycket ;)



Hörs senare alla bloggers :p

Av Milla - 5 oktober 2008 22:38

Så nu mina bloggvänner så är det dax att sova strax :s Hoppas att jag kan somna den här natten/kvällen haha


Hoppas ni sover gott och drömmer underbara drömmar hihi för det ska jag göra hade jag tänkt iaf haha :p




Tack för alla kommentarer dom gör mig så varm inombords *L*

Av Milla - 5 oktober 2008 21:31

Han har så många fantastiska låtar,texterna är bara för bra :)

Jag pratar alltså om Cat Stevens :p


Jag jag är en sån Hard headed Women ;) eller hur Peron? det e ju det du säger haha goding ;)

Av Milla - 5 oktober 2008 19:13

Har jag glömt att berätta att min bror e musiker ? Riktigt duktig,stolt syster hihi

Här är en länk till hans hemsida missa inte det här, han e riktigt duktig skriver musik och text själv också ;)

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=107557993


Jag kan sjunga jag med,önskar att jag också tog tag i den här med musiken.Mitt problem är att jag har sån förbannade  scenskräck :( verkligen ingeting att skoja om.


Om jag sjunger och så kommer det in någon i samma rum så slutar jag sjunga, släcker man lampan så sjunger jag :s märkligt, precis somi filmen somför övrigt är en favorit Coyte Ugly ;)


Men nu ska jag in i studion om ca 1 1/2 månad och spela in 3 låtar nåt sånt får se hur det går,jag blir ju så himla nervös ångest :(


Puss i ljumsken ;)

Av Milla - 5 oktober 2008 18:48

Liverpool van med 3-2 mot city som jag trodde :) som sagt i tidigare inlägg dombrukar ta igen sig :) 


Spelar ofta som bäst sista 20 minuterna nu förtiden allt har sitt mönster *L*


Lägger in en bild på mitt lammkött *asg* han e ju ba för söt Min Torres ;)



Av Milla - 5 oktober 2008 17:06

På nåt märkligt sett så gillar jag den här låten, spelar den gärna högt på stereon. Den lyfter upp mig på något sett om jag e nere vet inte varför, tror att det är för att den är så verklig så sann:s men jag vet inte.



Går inte bra för liverpool hittils Man city vs Liverpool 2-0 helvets skit *grina*


Vissa säger att fotboll är på liv & död men jag kan berätta att det är så mycket mer, så då vet ni det.

Iofs så har Liverpool lyckast att ta igen sig på slutet typ dom sista 20 minuterna och gjort revanch man kan ju alltid hoppas på att det blir så den här gången med. 


YNWA

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards