Broken Wings:/ Catch me when i fall?

Alla inlägg under oktober 2008

Av Milla - 5 oktober 2008 16:19

Mmmmmmmm riktigt gott va det åt faktiskt upp allt :o men det fick man eller hur ? haha


Försökte va lite pysslig ocj slog in kolan i aluminium folie bara för att jag trodde att man inte skulle orka äta lika mycket om man behövde ta bort folien på varje kola haha men shi fick jag misslyckat försök :p

Av Milla - 5 oktober 2008 14:06

Somnade vid 03 i natt kunde verkligen inte somna men till slut så :)


Nu har jag ätit frukost på sängen för en timme sen än fast klockan redan är 14 men vem bryr sig det e ju helg och regnet öser ner och jag behöver faktiskt inte gå ut hihi


Ligger och kollar på serien 24 säsong 5 2 avsnitt kvar + en säsong, så jag får se vad det blir för serie sen.

Har iofs några fjuttiga avsnitt kvar av Entourage som för övrigt är en kanonbra serie :)


Klockan 16 är det fotboll Liv vs City kung, för dom som inte vet så är jag  fotbollstorsk liverpool fan ;) haha borde inte undgåtts skönt att påminna er bara ;)


Nej nu ska jag titta lite mer på tv men jag återkommer sen under dagen


Puss och kram och nyp i stjärten ;)

Av Milla - 5 oktober 2008 02:13

Nej jag har inte somnat ännu:( helt hopplöst jue :s


Vem kom på att man måste sova på natten, då man sover bäst på dagen.


Som min son säger " På kvällen då vi vill leka å busa lillebror och jag då måste vi bums i säng". "Men på morgonen så måste vi vakna bara för att det är ljust, konstigt tycker jag mamma". Lillebror tycker precis som du mamma,för han vaknar innan solen kommit och säger " mii boo inte sova nu, väcka mamma, sen somnar han om i din säng mamma medan jag är jättevaken:s"


Hahaha barn är underbara, mina barn wieeeeeeeeee

Av Milla - 5 oktober 2008 01:36

Godnatt alla underbara själar glöm inte att du är unik.

Kom i håg att i någons ögon så är du helt perfekt.


Ja jag ska prova med att säga godnatt iaf haha är verkligen inte ett dugg trött hmmm :s Iofs så brukar det bli så då jag har mycket värk som jag har i kväll/natt :( hoppas att jag blir trött snart iaf annars hörs vi igen om en stund kanske :p vem vet ?


Hahaha Blogg hysteri :) *underbart*

Av Milla - 5 oktober 2008 00:44

Vissa saker ligger mig mer varmt om hjärtat än andra och en av dom är att önskar att alla barn ungdomar som varit utsatta eller är utsatta och lever /levde under trasiga förhållanden, misshandel fysisk/psykisk, incest, kränkning etc


Den här låten tillägnar jag dom som överlever mot alla odds och till dom som inte orkade och föll.

Av Milla - 4 oktober 2008 19:02

Dagen har varit fylld av städning, vikning av tvätt,bakning av hemmgjord kola som för övrigt blev riktigt mumsig hihi


Nu ska jag ställa mig och laga en god korvstroganoff till mig och älskling :p

Egentligen så e jag inte så hungrig pga av allt provsmak av kolan haha men bättre näring i kroppen kan ju behövas.


Får se vad som händer i kväll ?? en god vän till mig kommer kanske hit och myser med mig medan P fixar med sin dator hihi *längtar*


Av Milla - 4 oktober 2008 16:06

Jag har faktiskt städat hela huset i dag dammsugit, skurat, vattnat blommor, plockat med lite tvätt så den där kolan kommer att sitta fint i magen och inte bara det jag förtjänar den också.


Jag e fan expert på att belöna mig själv med godis har jag inget hemma så bakar jag till nåt hahah


Tänkte älskling bara skulle få slappa ordentligt när han kommer hem, håll man på atgt bli hemmafrua eller vad ??

Tycker om att passa upp ;)

Av Milla - 4 oktober 2008 16:04

Att gå upp och koka lite hemmagjord fet kola och trycka i oss haha, det får man ;)

Jag vet vem som kommer att äta upp mest och int e de då ja ;)

Presentation


► Play the moment

▌▌ Pause the memories

■ Stop the pain

◄◄ Rewind the happines


I´m a lover not a hater

Omröstning

Varför väljer du att INTE kommentera vissa inlägg somdu läser i andras bloggar ??
 Ointressant
 Orkar inte
 Vet inte
 Jag vill men vet inte vad jag ska skriva?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett fotstamp ;)


Ovido - Quiz & Flashcards